Oddaj się domowym rytuałom i wzbogać rozwój dziecka – akcja JOHNSON'S So Much More

Fot. Pixabay / [url=https://pixabay.com/pl/niemowlę-rączka-malutkie-ojciec-428395/]Jarmoluk[/url] / [url=https://pixabay.com/pl/service/terms/#usage]CC0 Public Domain[/url]
Fot. Pixabay / Jarmoluk / CC0 Public Domain
W marcu rusza akcja edukacyjna JOHNSON'S So Much More, która ma na celu zwiększenie wiedzy i świadomości rodziców oraz specjalistów z zakresu pielęgnacji małych dzieci. Naucz swoją pociechę poruszać się po świecie doznań zmysłowych z marką JOHNSON'S – weź udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez ekspertów od pielęgnacji niemowląt i poszerz swoje kompetencje w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych dla najmłodszych.

Już w trakcie porodu niemowlę korzysta ze zmysłów wzroku, słuchu, dotyku i węchu. Zaczynają one rozwijać się w 5. miesiącu ciąży. To właśnie za ich pomocą dziecko poznaje otaczający je świat.

Profesjonalne zajęcia na temat pielęgnacji
Najważniejszą osobą w życiu noworodka jest rodzic, dlatego z myślą o nim marka JOHNSON'S przygotowała ogólnopolską akcję społeczną na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci. Jest ona skierowana zarówno do matek i ojców, jak również specjalistów zajmujących się pielęgnacją dzieci.
Podczas warsztatów edukacyjnych, prowadzonych przez Pawła Zawitkowskiego, Martę Siembab, dr Joannę Matejczuk oraz Agnieszkę Machnio, uczestnicy dowiedzą się, dlaczego pielęgnacja noworodka powinna być czymś więcej niż codziennym obowiązkiem. Czynność, która może wydawać nam się rutynowa, dla dziecka stanowi źródło wielu bodźców i pobudza jego zmysły. To swoisty „plac zabaw”, na którym można spędzić niezastąpione chwile ze swoją pociechą.

Pielęgnacja polskich niemowląt w liczbach
W ramach akcji JOHNSON'S podsumowane zostaną wyniki międzynarodowych badań na temat pielęgnacji maluchów, w tym dane dotyczące Polski. Eksperci opowiedzą, jak stymulować zmysły małego dziecka, aby wzbogacić jego codzienne doświadczenia. Dzięki warsztatom edukacyjnym wzrosną kompetencje rodziców.

Projekt JOHNSON’S So Much More - Ogólnopolskiej akcji społecznej na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci, będzie miał swoją premierę 3 marca 2016 roku (czwartek) w Warszawie.

W programie znajdują się między innymi:
• konferencja prasowa
• 4 ekskluzywne, interaktywne warsztaty dla dziennikarzy z ekspertami
• pierwsza prezentacja wyników Global Bath Time Report, obejmującego również Polskę
• lunch

Więcej informacji na temat akcji JOHNSON’S So Much More w języku angielskim znajduje się pod adresem: johnsonsbaby.com
Trwa ładowanie komentarzy...