„Nie zdążyłam zostać mamą”. Fundacja Mamy i Taty ostrzega przez opóźnianiem macierzyństwa

Fot. Screen z Youtube / FundacjaMamyiTaty
Dziesięć lat temu w Polsce kobiety rodziły pierwsze dziecko średnio w wieku 23 lat, obecnie zostają matkami mając 27 lat.

Nowa kampania Fundacji Mamy i Taty ma na celu propagowanie macierzyństwa wśród młodszych kobiet. Akcja „Nie odkładaj macierzyństwa na później” ma przede wszystkim zwrócić uwagę na opóźnianie decyzji o dziecku i roli jaką w tej decyzji pełni antykoncepcja hormonalna. Na stronie kampanii www.nieodkladajmacierzynstwa.pl można zapoznać się z informacji dotyczącymi stosowania pigułek antykoncepcyjnych i świadomości kobiet na temat ich stosowania.



W spocie, który zaingerował kampanię, macierzyństwo pokazane jest jako najwyższa wartość, w stosunku do której wszelkie zdobycze materialne czy kariera zawodowa są w efekcie nic nie znaczące. W Polsce co siódma kobieta twierdzi, że nie chce mieć dziecka, a rolę matki przyjmuje jako opcję, a nie naturalną potrzebę.
Kampania trwać będzie do września, a jej głównym punktem będzie przedstawienie raportu mówiącego o opóźnianiu macierzyństwa.
Trwa ładowanie komentarzy...