Jak będę duży, też będę tatą i będę zawsze robił fajne wakacje. Wakacje w oczach dziecka - szczegóły największej wagi

HOTEL CZARNY POTOK RESORT & SPA
HOTEL CZARNY POTOK RESORT & SPA Fot. Materiały prasowe
Mama mówi, że jestem jeszcze mały — ale to nieprawda. Gdy przyjechaliśmy do hotelu, jeden pan przygotował mi schody, żebym mógł stać z tatą na recepcji i nas meldować. Nie wiem co to dokładnie znaczy, bo tylko stałem, ale tata coś mówił i potem mieliśmy już swój pokój. W jednym komiksie żołnierze też się meldowali, ale to chyba coś innego. Zresztą tata nie jest żołnierzem i w ogóle nie nosi zielonych ubrań.

Potem dostałem plakietkę dla bardzo ważnych osób — ma napis “VIP w hotelu Czarny Potok Resort&SPA” - od razu powiedziałem wszystkim, żeby tak do mnie mówili, ale mama tylko się roześmiała i pogłaskała mnie po głowie.

Na górze, to znaczy w naszym pokoju było super wielkie łóżko — od razu na nie wskoczyłem. Ale okazało się, że to że byłem pierwszy wcale nie znaczy, że będę na nim spał. Nie szkodzi, bo moje też jest fajne — a Zośka (to moja siostra, jest całkiem fajna, ale nie mówcie chłopakom z klasy) też ma swoje łóżko — wiecie takie dla dzidziusów, żeby sobie nigdzie nie poszła, kiedy jestem zajęty i nie mogę jej pilnować.

HOTEL CZARNY POTOK RESORT & SPA

Po południu poszliśmy na obiad, do stolika przyszedł pan kelner, był bardzo miły i od razu się zakumplowaliśmy. Pewnie widział, że jestem bardzo ważny (dalej miałem moją plakietkę), bo od razu zaproponował mi sok z gumi jagód i inne jedzenie z bajek. Naprawdę nie wiedziałem, że to wszystko istnieje — chłopaki to mi chyba nie uwierzą, jak im to wszystko opowiem!

Gdy tylko weszliśmy do restauracji, ten miły kelner przyniósł krzesełko dla Zośki i śliniaczek. Mama dała mu słoik z jedzeniem i ten pan przyniósł go z powrotem, tylko cieplejszy (a może to był kucharz, a nie kelner?). Mama też miała dobry humor, bo gdy wychodziliśmy miała dalej czystą spódnicę.
I wiecie co — dobrze, że jestem taki ważny — słyszałem jak jedna pani mówiła, że najpierw z mężem zjedzą przyssawki (czy jakoś tak, już kiedyś słyszałem to słowo w restauracji, ale nie pamiętam dokładnie)! A my dostaliśmy bardzo dobre jedzenie i wszystkim smakowało.

Wszyscy dorośli mówią, że jak się jedzie na wakacje, to po to, żeby oddychać świeżym powietrzem - chyba coś w tym jest, bo odkąd przyjechaliśmy sporo urosłem. Naprawdę! Następnego dnia, gdy zeszliśmy na śniadanie, to dosięgałem do tego stolika z jedzeniem — bufetu. Zawsze rodzice muszą mnie pytać czy coś nałożyć mi na talerz. Teraz widziałem wszystko i mogłem nawet tacie pomóc wybierać.

RESTAURACJE
- Obniżony bufet śniadaniowy dla dzieci
- Słomki do napojów
- Owoce w Kids corner
- Krzesełka do karmienia dla dzieci
- Wydrukowane specjalne menu dla dzieci z informacjami o mniejszych porcjach dla dzieci w niższych cenach
- Zestaw do kolorowania – kolorowanki lub blok oraz kredki
- Podgrzewacz do butelek lub słoiczków
- Plastikowe naczynia i sztućce, w tym plastikowe kubki (produkty z atestem)
- Jednorazowe śliniaczki dla małych dzieci

W tym hotelu było dużo fajnych rzeczy — wielki basen i różne duże wanny. Mama szła do jakiegoś SPA, a tata zabrał mnie i Zosię na plac zabaw i do parku linowego. Jak zaczął padać deszcz, wróciliśmy do środka. Też było ekstra - z labiryncie poznałem kolegę, który też przyjechał tu na wakacje. Zosia siedziała w basenie z piłkami, a tata czytał gazetę. Jak wróciła mama, to była bardzo zadowolona i taka ładniejsza, bo pomalowała paznokcie — nie wiedziałem, że tak długo się je maluje w tym SPA.
Mama i tata powiedzieli, że będziemy zwiedzać okolice i pójdziemy na spacer. Było bardzo fajnie. Lecieliśmy samolotem na sznurku - był bardzo dziwny, bo nie miał skrzydeł, ale leciał wysoko, aż na samą górę. Tata się ze mnie śmieje i mówi, że to nie jest samolot, tylko kolejka linowa albo gondolowa. Ale on się nie zna, ja mam dwie kolejki i się znam — jedna jest drewniana, a druga plastikowa i obie jeżdżą po torach. Kolejkę też kiedyś widziałem, gdy byłem z mamą w sklepie — może dorośli myślą, że to kolejka, bo można w niej stać? Nie wiem, ale było fajnie. A następnym razem pojedziemy do Muzeum zabawek, też jest blisko tego hotelu.

Jak wyjeżdżaliśmy tata obiecał, że wrócimy tu na Sylwestra i nie będę musiał siedzieć z Zośką, bo jestem już duży. W tym roku Zosia zostanie z nianią, a ja pójdę na bal — tak jak rodzice, tylko że inny, bo na balach dla dorosłych jest strasznie nudno i nie wolno puszczać baniek przez słomkę do szklanki.

Jak będę duży, też będę tatą i będę zawsze robił fajne wakacje.

BAL SYLWESTROWY DLA DZIECI

Ps.: Zapomniałem wam powiedzieć, że jak przyjechaliśmy dostałem taką kartkę, na której zbiera się pieczątki za różne zabawy i jedzenie. To takie podchody, tylko nie w lesie, a w hotelu. Jak już uzbierałem wszystkie, to dostałem prezent — ale nie będę wam psuł niespodzianki, jak przyjedzie, to sami zobaczycie jaki.

Wakacje w oczach dziecka, czyli szczegóły największej wagi

Wakacje z dziećmi to czas wyjątkowy dla rodziny i podwójne wyzwanie dla personelu hotelu, by sprostać oczekiwaniom małych i dużych gości. Czasem drobne szczegóły ułatwiające dziecięcą samodzielność potrafią wyczarować sprzyjający najmłodszym nastrój. Zadowolone i nie znudzone dzieci, to zadowoleni rodzice — i odwrotnie. Bo przecież wspólny wyjazd ma zbliżać rodzinę, a każdy jej członek zasługuje na spokojny odpoczynek. Dlatego też, w Hotelu Czarny Potok Resort&Spa, powstał dziecięcy pakiet VIP — by nawet najmniejsi goście, czuli się wyjątkowo i tak zapamiętali pobyt w hotelu.

HOTEL CZARNY POTOK RESORT & SPA — z myślą o najmłodszych

JESTEŚMY DLA WAS – RECEPCJA 24h
- Aktualne telefony do najbliższego lekarza pierwszego kontaktu, pediatry, ginekologa oraz pielęgniarki
- Aktualny kontakt do najbliższej apteki
- Publiczna toaleta z przewijakiem dla małych dzieci
- Możliwość wypożyczenia książek dla dzieci w różnym wieku
- Możliwość wypożyczenia różnych gier rodzinnych dla dzieci w różnym wieku
- Apteczka
- Jednorazowy termometr do mierzenia gorączki lub elektroniczny termometr z wymiennymi jednorazowymi końcówkami
- Miejsce na przechowywanie wózków dziecięcych
- Zestaw powitalny dla dzieci w różnym wieku (np. kolorowanki, kredki i blok, bezpieczna zabawka, itp.)
- Pisemna informacja o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi.

WYPOSAŻENIE POKOJU ( na życzenie Gości)
- Kojec lub łóżeczko z materacem dla małego dziecka
- Pościel w łóżeczku dla małego dziecka
- Dodatkowe poduszki dla dzieci
- Dodatkowe koce
- Podgrzewacz do butelek
- Czajnik do zagotowania wody
- Nawilżacz powietrza
- Zabezpieczenia kontaktów
- Pisemna informacja o udogodnieniach dla dzieci, ważnych telefonach do lekarza, apteki i itp., pierwszej pomocy medycznej, atrakcjach dla dzieci w obiekcie
- Wanienka do kąpieli dziecka
- Plastikowa miska do prania
- Krzesełko łazienkowe lub podest
- Pojemnik na brudne pieluchy lub jednorazowe torby